Kapcsolat
Gyakran Ismételt Kérdések:
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A rendelés nyomon követésére szolgáló link a beérkező levelek között található abban az e-mailben, amelyet megerősítő e-mailben küldtünk a megrendelés kézhezvételéről
Megrendelés módosítása
A már kifizetett megbízást nem lehet módosítani, mert adóbizonylatot adtak ki róla. Az utánvétes rendelések módosíthatók, kérjük, küldje el e-mailben a rendelési számát és azt, hogy milyen árukat szeretne hozzáadni.
Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt
Ha nem kapta meg a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt, először ellenőrizze a "Spam" vagy "Kéretlen levelek" mappát, ahová az e-mail tévesen bekerülhetett. Ha megtalálja, jelölje meg "Nem spamként". Ellenőrizze a "Promóciók" vagy "Tömeges" mappát is, különösen, ha Gmailt vagy hasonló szolgáltatásokat használ. Győződjön meg róla, hogy a rendelés során megadott e-mail cím helyes – egy címben lévő hiba lehet az oka a kézbesítési problémának. Ha ezek után sem találja az e-mailt, bátran lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a probléma megoldásában.
Csere/visszaküldés címe:
lásd: Csere és visszaküldés
Ügyfélszolgálat:
info@ferwer.hu
Számlázási információk:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Prága 4
Csehország
ÁFA szám: CZ03476812
Banki kapcsolat:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Mikor érkezik meg a rendelésem?
A rendelés nyomon követésére szolgáló link a beérkező levelek között található abban az e-mailben, amelyet megerősítő e-mailben küldtünk a megrendelés kézhezvételéről
Megrendelés módosítása
A már kifizetett megbízást nem lehet módosítani, mert adóbizonylatot adtak ki róla. Az utánvétes rendelések módosíthatók, kérjük, küldje el e-mailben a rendelési számát és azt, hogy milyen árukat szeretne hozzáadni.
Nem kaptam meg a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt
Ha nem kapta meg a rendelés visszaigazolásáról szóló e-mailt, először ellenőrizze a "Spam" vagy "Kéretlen levelek" mappát, ahová az e-mail tévesen bekerülhetett. Ha megtalálja, jelölje meg "Nem spamként". Ellenőrizze a "Promóciók" vagy "Tömeges" mappát is, különösen, ha Gmailt vagy hasonló szolgáltatásokat használ. Győződjön meg róla, hogy a rendelés során megadott e-mail cím helyes – egy címben lévő hiba lehet az oka a kézbesítési problémának. Ha ezek után sem találja az e-mailt, bátran lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, akik szívesen segítenek a probléma megoldásában.
Csere/visszaküldés címe:
lásd: Csere és visszaküldés
Ügyfélszolgálat:
info@ferwer.hu
Számlázási információk:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Prága 4
Csehország
ÁFA szám: CZ03476812
Banki kapcsolat:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX